Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


19 Temmuz 2011 Salı

Lezita ile Lezzet Yolculuğu

Yeniden merhaba,yavaş yavaş gerçek hayata adapte olmaya çalışıyorum.Tatil dönüşleri hep böyle olur bende.Hangisi gerçek,hangisi değil karıştırırım.Çok şükür çok güzel ve keyifli bir tatil yaşadım.İnşallah seneye tekrarı kısmet olur.


Tatil öncesi Abalıoğlu Grubunun gıda sektöründeki en büyük yatırımı olan Lezita için Yeniköy Secret Garden'da yapılan etkinliğe davetliydim.Bu tür etkinlikleri seviyorum.Hem yeni şeyler öğreniyor,yeni insanlar tanıyorum hem de arkadaşlarım ile sohbet imkanı yakalamış oluyorum.Yine bol kahkahalı bir gün geçirdim.Sağolsunlar bizi çok güzel ağırladılar.


Abalıoğlu Grubu Pazarlama Müdürü Yasemin İşsever bizlere güzel bilgiler verdi.Abalıoğlu Grubunun kuruluşundan Lezita'nın doğuşuna kadar.Diyetisyen Mehlika Öktem'den sağlıklı yaşam ve lezzetli yemek üzerine pek çok şeyler öğrendik.Bana göre de tavuk en çabuk bozulan gıdalardan olduğu için çok dikkatle alınması gereken bir ürün.Hergün basından ya da tv den gördüklerimiz okuduklarımız beni hep korkutmuştur.Ama gerçekten Lezita ile bu güveni de sağlamış oldum.Zaten yumurta olarak alıp tükettiğim bir marka olması da gönül bağımın kurulmasına yardımcı oldu.


Lezita 2006 yılında İzmir’in Kemalpaşa ilçesinde arkasında köklü bir geçmişle dünyaya geliyor. Yem sektöründe Türkiye’nin ilk ve lider firması olan Abalıoğlu kırk yıllık sanayi ve girişimcilik tecrübesini gıda sektörüne Lezita markası ile taşıyor. Abalıoğlu kültürü içinde yer alan sanayicilik ruhu Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Abalıoğlu’nun anlatımı ile "arabanın bagajından köy kahvelerinde üreticilere satmaya çalıştığı yemden"Türkiye’nin en büyük et entegre tesisine giden sonsuz yolculukta onlara rehberlik ediyor. Yemden damızlık yumurta ve civciv üretimine, sözleşmeli yetiştiricilikten et üretimine kadar tam bir entegrasyon içinde çalışan Abalıoğlu’nun yatırımcılık zihniyeti Lezita markasının "en"lerle birlikte doğmasına yol açıyor. Böylece toplam 100.000 metre karelik alanı ile ülkemizin en büyük, üretimde geliştirilen en son teknolojilere sahip ve en hijyenik Et Entegre Tesisi Türkiye’ye kazandırılmış oluyor.


Bütün bu lezzetlerin tadına baktık.Acılı Piliç Taneleri tam atıştırmalıktı.Hem pratik ,hem de lezzetli.


Tamamen göğüs etinden yapılmış Lezita Schnitzel süperdi.


Abalıoğlu Grubuna bize gösterdikleri misafirperverlik ve güleryüz için çok teşekkür ederim.




Lezzetle ve iyilikle kalın........

1 yorum:

Tümay Öztürk dedi ki...

Hoşgeldiiiiinnn Güler ablacım:) Güzel ve hızlı bir etkinlikti:) Umarım en kısa zamanda görüşürüz:) Çookk öptüm seni...

Blog Widget by LinkWithin