Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


7 Kasım 2011 Pazartesi

Yumurtalı Ekmek



Merhaba,umarım bayramınız güzel ve keyifli geçiyordur

Güzel sohbetler,yemekler,tatlılar derken,aşırıya kaçmamaya da dikkat etmek gerekiyor.Benim Ankaralım da burada olunca çok şükür bizim evde çifte bayram var.Kafamda yapıp,ona yedirmek istediğim o kadar çok şey var ki.Ama çocuğun da midesi sınırlı tabi ki.Yemek yapmak kadar,yemek de çok keyifli.Hayatımızın neredeyse çok büyük bir bölümü,yemeğe ayrılmamışmıdır.En uzun sohbetler,en keyifli saatler,bir araya toplanma,bir şeyler paylaşma,hep yemek masalarında olmaz mı?Bir arkadaşımızla bile program yaparken,bir kahve içelim ya da bir yemeğe çıkalım demezmiyiz.

İşte bayram sabahı yaptığımız keyifli ve uzun kahvaltı masasında,afiyetle yediğimiz yumurtalı ekmeği de sizinle paylaşmak istedim.Hem bayat ekmeklerinizi değerlendirmek,hem de kahvaltı masanıza değişik bir tat eklemek isterseniz siz de yapın derim.

Tarife gerek yok aslında ama yine de şu kadar anlatayım ki;

Dilimlediğiniz bayat ekmeklerinizi,çırpılmış yumurtaya bulayıp,kızgın yağda kızartın.Bir peçete üzerinde fazla yağını aldırın ve sıcak sıcak servis edin.

Haydi bayram devam ediyor,ben kek yapmak için mutfağa giriyorum şimdi.

Sevgi ve coşkuyla kalın...............

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Bayat ekmekleri hep boyle degerlendiriyorum ve uzun zamandir yapmiyorum. Maalessef keske yagi çok çekmezse :( Ellerine saglik !

Limon çiçekleri dedi ki...

Tatlı,çikolata ve bol etten sonra nede güzel göründü bu ekmek gözüme:)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

oy pek severim :) ellerine saglik cnaim..

mutlu bayramlar diliyorum.. sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Çok severim bu ekmekleri ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

Adsız dedi ki...

Bu ekmekleri sevmeyen kimse var mıdır acaba?Ellerine sağlık canım :))

feriha dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık ....

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Tebrik için geç kaldım biliyorum ama sağlıklı ve huzurlu daha nice bayramlara...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yürek dolusu paylaşılacak ! nice bayramlar olsun canım
eline sağlık ...
sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yürek dolusu paylaşılacak ! nice bayramlar olsun ...
çok sevgiler..

birincisin dedi ki...

bayat ekmekler bizde de ya kızartılır ya fırınlanır...ellerinize sağlık..takipteyim:)sevgiler..

Blog Widget by LinkWithin