Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


7 Mart 2009 Cumartesi

Halley Pasta











Bu saatte bloga tarif koymam bazılarına garip gelebilir.Ama izleyenler bilecekler bu gece Show Tv de Ferhat Göçer'in konuğu Volkan Konak'dı.Eminim izleyenlerin tadı damağında kalmıştır.Bu kadar mı mütevazi,samimi ve içten olabilir bir insan.Olduğu gibi,göründüğü gibi birtakım hırslarını,egosunu yenmiş artık şarkı söylerken verdiği keyif kadar kendisi keyif alıyor.En azından bana öyle hissettiriyor.İzlerken çok tanıdık,bildik,aileden biriymiş gibi izliyorum.Şarkılarını seviyorum.seyircisi ile kurduğu kontağı,insanın yüreğine dokunuşunu seviyorum.Sen çok yaşa Volkan.O nedenle tv nin karşısından ayrılamadım Bu kadar güzel bir müzik ziyafetinin üzerine güzel bir tatlı iyi gider diye düşündüm.



Buyrun o zaman;



Malzemeler





  • 1 paket 10 lu halley


  • 1 paket vanilyalı puding


  • 1 paket krem şanti


  • 1 paket çikolatalı sos (Dr Oetker kullandım )


  • 1 bardak biraz dövülmüş ceviz


  • 2.5 bardak puding , 1 bardak krem şanti için süt


Yapılışı



Halley büsküviler küçük parçalar halinde doğranıp ceviz ile karıştırılır.Bir tarafta pişirilen puding soğumaya bırakılır.Diğer tarafta krem şanti süt ile iyice çırpıldıktan sonra büsküvi ve cevizle karıştırılır. Soğuyan puding de bu karışıma eklenip kuplara paylaştırılır.Hazırlanan çikolata sos soğuduktan sonra tatlının üzerine konulur.Arzunuza göre tatlının üzerini süsleyebilirsiniz.Ben hindistan cevizi ile süsledim.Bu arada çikolata sosu aynen paketin üzerindeki gibi hazırladığımdan buraya yazmadım.Tatlınızı bir gece dolapta bekletirseniz tam kıvamını aldığından daha lezzetli oluyor.Ayrıca bu tatlıyı borcama koyup dilimleyerek de servis edebilirsiniz ama bence kuplarda daha şık oluyor



Afiyet olsun....


Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin