Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


23 Haziran 2010 Çarşamba

Duyduk Duymadık Demeyin


Yine çok güzel bir etkinliğe arkadaşlarım ev sahipliği yapıyor.Daha önce Mia Caramella'ya gittiğim için oranın lezzetlerini biliyorum.Gönülden tavsiye ederim doğrusu.Sevgili Hayal'cim ve annesinin nefis tatları eşliğinde yapılacak sohbet eminim doyumsuz olacaktır.Katılım ücreti 20 TL olarak belirlenmiş.Ayrıca gün sonunda düzenlenecek çekiliş için herkesin küçük bir hediye alması rica olunuyor.Bu güzel etkinliğe ev sahipliği yapacak olan arkadaşlarım Tülin ve Çiğdemin sayfasından ayrıntılara ulaşabilirsiniz
Bu arada çok yoğun olduğum için yorum yazamıyorum ama hepinizi izliyorum.Beni affedin çok az kaldı.Yoğunluk bitecek ve ben geri geleceğim.
Herkese sevgiler

2 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ne güzel bir etkinlik düzenlemişsiniz,iyi buluşmalar,sevgilerrrrr...

Narince dedi ki...

Sefalar olsun, kız kıza eğlenin, kulaklarım çınlar di mi?

Blog Widget by LinkWithin