Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


25 Ocak 2011 Salı

Aşkın Büyüsü Çilek Soslu Cheescake

Herkese merhaba.

Buz gibi bir akşam dışarısı ayaza kesmiş.Yağmur yağıyor.Ama çok şükür benim içim sıcacık.İşten geldiğimden beri mutfaktayım.Hazırlığım Allahın izni ile yarına.
Çok şükür bir yarı dönemi daha hayırlısı ile tamamlıyoruz bu hafta.Çocuklar mutlu biz mutlu.Ee haklılar çalıştılar yoruldular şimdi dinlenme vakti.Şöyle yan gelip yatma,yayılma vakti.Ben de tam işte o ortamı hazırlama gayretindeyim.
Beni tanıyanlar artık bu lezzetin aşığı olduğumu tam bir cheesecake hastası olduğumu biliyor.Şükürler olsun ki büyük oğlum da bu konuda benimle aynı fikirde.Bu cheescake onun için. Daha önceki bir postumda birden çok sevgilim var demiştim.Evet bu çilek soslu kalpli cheescake Ankaralım için yapıldı şimdi huzurlarınızda arz-ı endam eylemekte.

Buyrun tarife

Malzemeler



  • 1 paket burçak büsküvi


  • 50 gr margarin


  • 2 paket Labne (toplam 400 gr)


  • 3 adet yumurta


  • 1 küçük paket krema


  • 1/2 su bardağı tozşeker


  • 1 yemek kaşığı un


  • bir paket vanilya


  • 1 adet limon kabuğu rendesi

Üzerinin sosu için



  • 2 su bardağı çilek (ben mevsiminde deepfreze koymuştum)


  • 1 çay bardağı tozşeker


  • 1 yemek kaşığı nişasta


  • 1/2 çay bardağı su



Yapılışı



  1. Burçak büsküviyi rondodan geçirip un haline getirin.Eritilmiş margarin ile iyice karıştırıp altına yağlı kağıt serilip kenarları yağlanmış kelepçeli kalıbınıza döküp elinizle iyice bastırarak kenarlarına da 1 cm yükseklik vererek bir taban oluşturun ve kalıbınızı buzdolabına koyun.

  2. Suyunu süzdürdüğünüz labne peyniriniz ile şekeri mikserle iyice çırpın.

  3. Kremayı ekleyip çırpmaya devam edin

  4. Önce yumurtanın birini kırın iyice çırpın daha sonra diğer iki yumurtayı da tek tek kırıp iyice çırpın.

  5. Ununuzu ,vanilyayı ve limon kabuğu rendesini de karışıma ekleyip çırpmaya devam edin.

  6. Buzdolabından kalıbınızı alıp karışımı kalıbınıza boşaltıp üzerindeki hava kabarcıklarını iyice gidinceye kadar kaşıkla karışımı düzleyin.Bu kabarcıkları patlatıp düzlemezseniz cheescakekiniz çatlar.Hoş bazen ne yaparsanız yapın çatlıyor ama.

  7. 160 derecede fırına koyup kapağını hiç açmadan üzeri hafif pembeleşene kadar pişirin.Fırını söndürdükten sonra da kapağını fırın soğuyana kadar hiç açmayın.

  8. Üzeri hafif pembeleşene kadar pişirmeniz yeterli çünkü fırını söndürdükten sonra da çıkarmadığınız için o ısı ile pişmeye devam ediyor.

Üzerinin sosu için de malzemeleri bir kaba koyup çilekleri çok örselemeden ama nişastanın top top olmasına da izin vermeden koyulaşıncaya kadar pişirin ve soğuduktan sonra cheescakekin üzerine düzgünce yerleştirin.


Cheescakeki piştikten bir gün sonra yenmek üzere buzdolabında dinlendirin


Hadi o zaman sizde yapıp birilerini şımartın mutlu edin.Bu aşkı siz de yaşayın ve yaşatın.


Yüreğiniz her zaman sıcacık sevgilerle dolu olsun.........

49 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah'hım bu Cheescake nin görüntüsü insanı baştan çıkartır.Gece gece yapılırmı bu?
Harika görünüyor harika !!!
Ellerine sağlık
Sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

üfff ne zamandır canım portakallısını istiyor bi kalkıp yapamadım.

bu görüntüde 12den vurdu beni.

ellerine sağlık ablacım. Rabbim ağız tadıyla yemenizi nasip etsin..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ablamm Ankaralın geliyor ben gidiyorum bu Cuma günü. çok süper bir görüntü bu, ellerine sağlık

mintinin dünyası dedi ki...

CANIM NASIL İŞTAH AÇICI BİR GÖRÜNTÜSÜ VAR ANLATAMAM.,
NASIL ALBENİLİ OLMUŞ BÖYLE.

ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLİ ARKADAŞIM. SEVGİLERİMLE...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ah Gülerim ah..O sevgili sayısını bilmez miyim..Ben de İstanbullumun yanındayım, söylemiştim sanırım. Haırla, pişir, yedir..Arada bi yanaktan kesme al..Günler böyle geçiyor. Pazar akşamı evimdeyim inşallah..Ellerine sağlık, ben de beyılırım cheesecake'e..Sevgiler..

Pembe Tatlar dedi ki...

Aman bu nasıl bir görüntü....

Ellerine sağlık canım...

Narince dedi ki...

Namını duydum, yapıp şımartacağım ev halkını.

Narince dedi ki...

Hangi labneyi kullanayım?

Yeşim dedi ki...

nefisss gözüküyor buradan.
ellerine sağlık.sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

aşkıma sevigliler günü için yaparım diye not aldım.ellerine saglık.

mutfagabuyrun dedi ki...

süper bir görüntü arkadaşım.bayıldım.ellerine sağlık.öpüyorum.

anneanneninemekleri dedi ki...

Harika bir görüntü lezzeti nasıldır artık bunun bilmem.Süper görünüyor ellerinize sağlık.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Cheescake Aşkın ta kendisidir:)))))))))


Nefis nefis canım

Ellerine sağlık...

Sevgiler

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

süper olmuş! görüntüsüne de şekline şemaline hepsine bayıldım!!! harika olmuş - iyi gelirdi şimdi gün ortası bu soğukta bir dilim... ellerinize sağlık!

Unknown dedi ki...

Gülercim ellerine sağlık muhteşem olmuş.Benimde bu aralar kendimi şı martmaya ihtiyacım var:))Kocaman öpüyorum.

made in funda dedi ki...

offff offf baylıyorum bu chesecake'e.ellerine sağlık.süpper olmuş.

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerinize sağlık harika görünüyor.Epeydir yapmamıştım en kısa zamanda yapmak lazım:::)))

lezzet sarayı dedi ki...

woooowww harika olmuş.ellerine sağlık.afiyetle yiyin.

nohut oda dedi ki...

cok lezzetlı gozukuyor bende cok severım ama bırı bana yapsa daha memnun olurum su an:)

Limon çiçekleri dedi ki...

Bu güzellik ekrandan fırlayacak ve bende bir dilim alabilecek gibi bakıyorum,yutkunuyorum..ne kadar enfes görünüyor,ellerine sağlık..

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm içimdeki tümm aşkları kabarttı bu cheesecake:)
ne kadar cici olmuş ellerine emeklerine sağlık..
ayy hemde çilekliiiii:)))
harika:)

Hayat Penceremden dedi ki...

Hımm nekadar güzel görünüyor.GEL beni ye diyo

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ay bende bunu bayila bayila yerim,nasil da harika görünüyor ellerine saglik,kalpli de çok hos olmus ne diyeyim bayildim,sevgilerle.

Tümay Öztürk dedi ki...

yok yok kesinlikle bende yapacağım cheesecake:) Bayıldım görüntüsüne! Ellerine sağlık Güler ablacım. Keşke olsada yesek...

Leyla Poyraz dedi ki...

muhteşem bir görüntü..ellerine sağlık..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Yaz gelsede çilek alip bol bol yapsam !! Ellerine saglik canim

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

ellerine sağlık canım harikasın süper görünüyor sevgiler, dostçakal...

sarımutfak-hande dedi ki...

ah ah bende çok severim görünce içim gitti:))) süper olmuş ellerine sağlık canım

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Baştan çıkarıcı ve şımartan bir tat olmuş.
Kuzucuğun bu güzelliği nasıl beğenmesin ki. Harika görünüyor.
Sevgiyle kal.

Cafe Pepela dedi ki...

Görüntü 10 numara!
Aşkı diriltir bu cheesecake:))
Tadını da tahayyül edebiliyorum.
Canım istedi vallahi..
Ellerine sağlık.Yüreğindeki sıcaklık ve muhabbet hiç eksilmesin.
Sevgilerimle

Zehra Gürgen dedi ki...

aa harika görünüyor! çileklerin hele görüntüsü enfess!!

eline sağlık canım

çeşnici Handan dedi ki...

Gülerciğim bu nasıl bir görüntü böyle insanı alıp götürüyor. Süper olmuş ellerine sağlık yiyen herkese afiyet şeker olsun.

SACİDE dedi ki...

Arkadaşım sen benim(VELİBAH'ı)beğendinde, senin çilek soslu Cheescaka çok harika görünüyor ellerinize sağlık,sevgiyle kalın.

Unknown dedi ki...

mükemmel! görüntü süper.. ellerinize sağlık..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülerciğim ben dün akşam nasıl görmemişim bu lezzeti hayret ettim kumanda panelime mi gelmedi dedim ellerine sağlık nefis çok basit bir kelime kalıyor afiyetler olsun ANKARALINA ÇOK ÖPÜYORUM SEVGİLER..

dokuzuncubulut dedi ki...

Arkadaşım nasıl güzel bir cheesecake bu böyle. Harika görünüyor ellerine sağlık...
Ben de evdeki delikanlılara yapayım, sürpriz olsun.
Yarıyıl tatili de hayırlı olsun...
Sevgiler.

sarkaç dedi ki...

Muhteşem, ne şanslı insanlar var dünyada:))

Adsız dedi ki...

Ankaralıyı çok kıskandımmmmm.
Bendeee istiyorumm bu cheesecakeden :).Tek kelimeyle mükemmel.Söylenecek fazla birşey yok.Resimler herşeyi anlatıyor.Ellerinee sağlık canım arkadaşım.
Sevgilerimle,
S.Ö

Mutfak Havlusu dedi ki...

geçenlerde yaptığım cheesecake çok güzel oldu ama çöktü!
üfff sizinki harika olmuş ilk defa yaptığım cheesecake çöktü bilmiyorum neden.Ama sizinki hele o çileklerle birde bu mevsimde ayrı bir özel duruyor.ellerinize sağlık.

Aysegül dedi ki...

merhabalar sevgilikendimce yemek.. tarifiniz harika olmuş ellerinze sağlık..
size 61. porselen demlik çay saaati için davetiye bırakıyorum katılırsanız sevinirim

sevgilerrrrrr

http://merakiyidir.blogcu.com/

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Müthiş duryor tam bir aşk pastası olmuş bu :) ellerine sağlık canım sevgiler..

~~ysn.ysmn~~ dedi ki...

arkadaşım bloğun çok hoş ve çok tatlı :) Maşallah valla yetenek işi bu işler tam..

Unknown dedi ki...

Benim esimde tam bir cheesecake asigi ama ben yiyemiyorum. Oda herseferinde hazir aliyor. Birkeresinde onun icin yaptim beyenmedi :((

Sevil Şahin dedi ki...

ablacım senin bu cheescakelerin yokmu beni mahvediyor şahane olmuş şahane
bana da yapıp getirsene ben hastayım :((

notdefterimden dedi ki...

Görüntüsü kadar tadı da nefistir :))Afiyet olsun..

hilal dedi ki...

aman Allahım..bu cheesecakeki görüpte yorum yapmayan var mıdır..canlandım birden..1 dilim kaldımı :)

Adsız dedi ki...

off offf offf bu ne güzelliktir böyle.mutlaka söyleyecek bir sözünüz vardır notu düşümüş ya..kelimenin bittiği andır:)
ellerine yüreğine sağlık canım benim..çok teşekkür ederim..gene beklerim..hayırlı geceler...

Ferkay dedi ki...

Canım ziyaretine çok memnun oldum.
Yeni bir arkadaş edinmekten mutlu oldum. Muhteşem bir cheescake tam sevgiliye özel.
ellerine sağlık, yine beklerim, Sevgiler..

neslice tarifler dedi ki...

Ankarada yaşayan biri olarak bu cheescakein bana yapıldığını farz etmek istiyorum :))
Ellerinize sağlık...

Blog Widget by LinkWithin