Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


Google+ Sayfamız

4 Mayıs 2010 Salı

Dolmabahçe Et ve Kebap

Et severmisiniz?Şöyle kebap,lahmacun falan eğer seviyorsanız Cevahir Alışveriş merkezindeki Dolmabahçe Et ve Kebap'a mutlaka gidin.Ben pazar günü sevgili Mehtap'ın davetlisi olarak tadım etkinliğine davetliydim.Davetli olduğumuz yerde Dolmabahçe Et ve Kebap Salonuydu.Başka şubesi henüz yokmuş biz Anadolu yakasına da mutlaka açmaları konusunda biraz ısrarcı olduk.Uygun bir yer buldukları takdirde açacaklarını söylediler.

Hatta etkinliğe katılmak üzere diğer arkadaşlarla yolda giderken yaşadıklarımızı aynen yazmamız gerektiği üstüne de bir sohbet geçti.Yani tattığımız lezzetleri beğenirsek beğendiğimizi,beğenmezsek de beğenmediğimizi yazmamız gerektiğini ancak bu şekilde bu etkinliğe katılmanın bir anlamı olduğunu konuştuk.Zaten amaç bu değilmiydi.Çünkü ben bloglarda arkadaşlar birşeyi tavsiye ederse tereddütsüz alıyor ya da deniyorum,eleştiri yapılanlardan uzak duruyorum böylece birbirimize rehberlik etmiş oluyoruz.Fakat gerçekten burada yediğimiz herşey çok ama çok lezzetliydi.Üstelik karnım çok aç olmamasına rağmen patlayana kadar yedim.Hatta karnım doydu ama gözüm doymadı diyebilirim.

Çok zengin bir salata bar ve zeytinyağlı çeşitleri var.İnsan hangisinden alıp yiyeceğini şaşırıyor

Önümüze gelen bu adanalar beni bitirdi zaten acı sever olarak afiyetle yedim

Beyti müthişti

Köfterin kokusu ve lezzeti mangalda pişen köfte lezzetiydi ve biliyormusunuz hiç ama hiç yağ yoktu

Şu görüntünün güzelliğine bakarmısınız

Kuru patlıcan ve biber dolması kaç tane yedim hatırlamıyorum

Fındık lahmacun masaya geldiğinde resmini çekmem için sadece birkaç saniyem vardı

Tavuk kanat (kanat sevmediğim için tatmadığım tek lezzet buydu)

Ve özel bir kebap ne mi Dolmabahçe Kebap o etin yumuşaklığını anlatamam çiğnemeye gerek yoktu ağzınızda dağılıp gidiyordu tek kelime ile aklım kaldı

Ve adım adım final Gönül ile kapışarak yediğimiz künefe şerbeti,içindeki peyniri ile gerçekten çok lezzetliydi

Krem karamel ağzımızın içinde dans ederek midelerimize kaydı gitti

Ve bir klasik fırın sütlaç

Evet bu gördüklerinizin tümünü yedik hepsi çok lezzetliydi.Ayrıca bizi ağırlayan,gülen yüzleri ile bizleri gerçekten çok güzel misafir eden tüm Dolmabahçe çalışanlarına özellikle Cihangir ve Burçin Bey'e gerçekten çok teşekkür ediyorum.Umarım en kısa zamanda Anadolu Yakasında da bir şube açılır.Yakaladıkları bu lezzet şöleni daim olur inşallah.Herkese çok teşekkürler



Bu arada Pazar günü katıldığım brunch da bir daha ki postta (çok ama çok eğlendik)

6 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım çok şükür yorum bölümü düzelmiş artık yazabilme özgürlüğüne sahibim:)bu ne müthiş görüntülerr bayıldım.rejime başladığım şu sıralar hep salata yiyorum.salata bar tam bana göre.Yolum düşerse ve açsam mutlaka uğrarım.:)Anadolu yakasına şube açarlarsa hiç fena olmaz.herkes bu lezzetleri tatmalı:)sevgiler canım öpüyorum.

NarincE dedi ki...

Ben olmalıymışım orda. Ne güzeller, adanada, künefede, dolmalarda aklım kaldı. Oh! Yarasın, afiyet şeker olsun.

Zeynep dedi ki...

nefis bir gündü kesinlikle:)))karnımda kebap ağacı çıktı resmen:)))burçin bey de sağolsun iyi besledi beni:)))baktı süzülüyorum acıdı bana:))))
kızlar çıkın çıkın gidin:)))nefis mamalar var:)

canım bütün gün beraber olduğumuz için acayip sevindim inan.harika bir bir gündü.seni acayip çok seviyorum:)))öpüyorum güpgüzel yanaklarından,sıkı sarılıyorum sonra bir daha öpüyorum:))))

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Of of resimlerde görünce bu seferde gözler bayram etti doğrusu.:)

Ballı Cimcime dedi ki...

Canım neler yaptın bana bu akşam vakti, maşallah afiyet olsun tekrar tekrar.. Kebaplardan ve künefeden kaptım azıcık:) sevgilerimle..

*Degisik Tatlar* dedi ki...

ayyy fotoları görünce cnm yeniden acıktımmm

Blog Widget by LinkWithin