Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


24 Ekim 2011 Pazartesi

Tramisu

Merhaba,artık güzel şeyler olsun istiyorum.Tatlı şeylerden bahsetmek,keyifli zamanlar geçirmek istiyorum.Çok daralınca,üzülünce,sıkılınca,sinirlenince ne yaparım biliyormusunuz?Evi kaldırır,silmedik ,temizlemedik bir şey bırakmadan her yeri temizlerim.Ovalarım,kazırım,parlatırım.Şu anda evimde yıkanmadık,temizlenmedik bir yer kalmadı desem.
Bir de tatlı tarifi vereyim de tam olsun dedim.
Malzemeler


  • 200 gr'lık 2 paket kedidili (Bim de satılanlardan aldım)

  • 3 yumurta

  • 6 su bardağı süt

  • 1 kutu labne (200 gr)

  • 3 çay bardağı şeker

  • 5 yemek kaşığı un

  • 1 paket vanilya

  • kakao

Kedidilini ıslatmak için



  • 1 yemek kaşığı nescafe

  • 4 yemek kaşığı şeker

  • 2 su bardağı süt

Yapılışı



  1. Kedidilini ıslatmak için,nescafe,şeker ve sütü iyice karıştırıp,şekeri ve nescafeyi eritin.

  2. Büyük bir borcama bu karışıma batırarak,ıslattığınız kedidillerini tek tek dizin.

  3. Diğer tarafta labne ve kakao hariç tüm malzemeleri karıştırarak,kısık ateşte muhallebi kıvamında pişirin.

  4. Muhallebiyi ateşten aldıktan sonra labne peynirini ilave edip iyice karıştırın.

  5. Bir kat dizdiğiniz kedidilinin üzerine muhallebinin yarısını döküp düzeltin.İkinci kat ıslatarak kedidillerini dizip kalan muhallebiyi üzerlerine dökün ve güzelce düzeltin.

  6. Soğuduktan sonra servis ederken,dilimlediğiniz tramisunun, üzerine bolca kakao eleyip afiyetle yiyin.


Hepinize herşeyden önce iç huzuru ve sağlık diliyorum.Keyifli ve mutlu saatler yaşayın,hayatınız sütlü tatlılar kadar güzel olsun.Sevgiler............

14 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Son günlerde huzur ve sağlığa çok ihtiyacımız var gülerim.
Neyse ki tiramisu ile yüzümüzde güller açtı:)ellerine sağlık canım
benim.
öpüyorum en kocamanından..

İhlamurcum dedi ki...

İnşallah bundan sonra hayatımız tatlınız gibi tatlı tatlı geçsin.kötülükler son bulsun.
Sevgilerle

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok ilginç ben bunu biraz daha küçükken yapıyordum.Şimdi biraz depresifleşiyorum malesef..

Günlerdir içimiz karardı artık yeter inşallah. Bundan sonrası tatlı tadında olur dilerim.

Çok da severim tiramisuyu, ellerine sağlık ablacım.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

çok severim tramisuyu ellerinize sağlık...

Saglıklımutfak dedi ki...

Gülerim nasıl oldun. Temizlik yapabildiğine göre iyisin :) bende bir saldım bir saldım. camlar değişecek pislik çıkacak diye elimi sürmüyorum. İki kere yorgunluk olmasın diye. Ellerine sağlık diyorum. Ağzımız tatlansın;) muck

Devastator Usta dedi ki...

uzun zamandir bana yasak olan bir lezzet. ne muhtesem gorunuyor tebrikler ellerinize saglik.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Bizim evede gelirmisin yivrummmm..Tiremisunuda kap gel ama

durutarifler dedi ki...

Nefis görünüyor.
Ellerine sağlık.
Afiyetle, sağlıkla ve huzurla

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Benimde evim temizlenecek ama üseniyorum :) insallah senin gibi bende hirslanir ve tertemiz yaparim dedigin gibi yikanmadik silinmedik bir yer birakmam. Iyi yapmisin üzerinede bir de tatli eklemekle ellerien saglik canim :)

Unknown dedi ki...

Bende aksine üzülünce,sinirlenince kolum bile kalkmaz halsiz düşerim.
Hiç üzülmeyelim,bitsin inşallah bu kötü günler..
Ellerine sağlık.
Çok severim çok..

Tümay Öztürk dedi ki...

Güler ablacım iyileşmişsin:) Hem temizlik hem tramisu:) ellerine sağlık. hey hohoooooooooo!!!!

Nigar SARGIN dedi ki...

Çok severim.Nefis görünüyor.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...;)

LeylaK dedi ki...

tramisu nefis görünüyor. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

Unknown dedi ki...

kolay bir tarif ama hiç denemedim oysa bayılırım tramisuya..
Nefis görünüyor, ellerine sağlık...

Blog Widget by LinkWithin