Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


19 Mart 2011 Cumartesi

Kahve Dünyası Sevindirmeye Devam Ediyor


Akşam eve yorgun argın gelmişsiniz.Sinirler gergin,hava yağmurlu,FB-GS maçının heyecanı var.Anlayacağınız çok da tadınız tuzunuz yerinde değil.Ama bir anda keyfimi yerine getirecek bir şey görüyorum.Kahve Dünyası bir hoşluk yapmış yine sağolsunlar kahveyi çok sevdiğimi bilir gibi hem Türk Kahvesi hem de kahve tadında Kahveli Draje göndermişler.Daha önce ki postumda da yazmıştım Metro İstasyonlarında artık kahvenizi yudumlayarak yolculuk edebiliyorsunuz.

Çok şükür gece çok güzel bitti.Maç izlenirken drajeler avuç avuç yendi kahveler içildi,Fenerbahçe yine yüzümüzü güldürdü daha ne olsun.

Herkese güzel ve keyifli bir hafta sonu diliyorum dostça kalın......

3 yorum:

Tümay Öztürk dedi ki...

Ya ewet bende bu sabah aldım kargoyu çok sevindim:) Senin fotoğrafını kullanarak bende yayınlamak istiyorum:)

Özgen dedi ki...

Tam benlik lezzetler harika canım

İnci Yemek dedi ki...

Gülerim bu kahve dünyası hem şaşırtıp hem de kırk yıl hatır bırakıyorlar üzerimizde:))
afiyet şeker olsun canım size gerçekten çok nefisler çok...
mutlu pazarlar canım çok öpüyorum seni...

Blog Widget by LinkWithin