Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


9 Mart 2011 Çarşamba

Saklı Elma Tatlısı

Yavaş yavaş barışıyorum galiba.Laf aramızda ben küçükken de küser sonra küstüğümü unutur konuşurdum.Şimdi de dağ dağa küsmüş misali diyeceğim ama küsme yine yaz biz buradayız diye mail atan yorum yazan bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.Blogcu olmak sizlerle güzel.Birşeyler paylaşılınca keyifli,hepiniz çok ama çok değerlisiniz sağolun varolun.

Tatlımıza gelince çok hafif bir o kadar da lezzetli bir tatlı

Malzemeler
  • 1 lt süt
  • 2 yumurta
  • 3 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı buğday nişastası
  • 2 su bardağı şeker
  • vanilya

  • 3 adet elma
  • 8 yemek kaşığı şeker
  • pötibör büsküvi
  • ceviz kuru üzüm ve tarçın

Yapılışı

Soyup ikiye böldüğünüz elmaları çekirdek yuvalarını çıkartarak üzerlerine toz şeker döküp(8 yemek kaşığı) çok az su ilavesi ile biraz yumuşayıncaya kadar pişirin.Sütü,unu nişastayı yumurta ve şekeri vanilya ilavesi ile karıştırarak muhallebi şeklinde pişirin.Pişirdikten sonra mikser ile iyice karıştırın.Diğer tarafta yumuşayan elmalarınızın çekirdek yuvalarını harmanladığınız ceviz.kuru üzüm ve tarçın ile doldurup bir pötibör büsküvi ile kapatıp borcama büsküvi alta gelecek şekilde dizin.Üzerlerine muhallebinizi döküp buzdolabında soğumaya bırakın. Hadi artık tatlınız soğuyup kıvama geldi afiyet olsun.

18 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

şuan canım acayip derecede fıstıklı baklava çekiyor:)) ama varsa hala bu tatlıdan hemen geliyorum ablacım:))

ellerine sağlıkkk! biz hep burdayızzz :)

Unknown dedi ki...

Canım elmaya bayılırım çok hafif bir
tatlı ellerine sağlık öpüyorum.

Gülcan dedi ki...

tarifi kaydettim inşallah en kısa zamanda yapmak dileğiyle ellerinize sağlık sevgiler.

İnci Yemek dedi ki...

Oy oy oy şükür kavuşturana:))
yani artık afaganlar geliyordu canım:)sen küsüp gitme sakın buralardan seni seviyoruz biliyorsun:)üstelik bizi bu lezzetlerden mahrum edersin sonra.
ellerine sağlık canımın içi enfes gözüküyor.
Her şey yolunda inşallah çok ziyaret yaptım bugün:)
çok öpüyorum seni...

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZZETLİ OLUYOR BU TARİF BENDE SIK SIK YAPARIM..
SEVGİLERİMLE..

Unknown dedi ki...

Elma sevmem ama esim sever. aKLImin bir kenarina yazdim tarifi.

Unknown dedi ki...

Kaşık kaşık tatlıya dalasım geldi.
Nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık,
Sevgiler.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

herseye ragmen bol enerjiyle devam! düzelecek InsAllah!

tatli süper görünüyor, en sevdiklerimdendir kendileri :)

ellerine saglik canim..sicacik sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Şimdilik hiçbiryere gitmiyorum... Bakalım sabırla bekliyorum yasak kalkacak diye :)) Tatlı güzel görünüyor, bir ara ben de saklayım elmaları :))

~Hülya~ dedi ki...

Blogumu izlediğin ve destek olduğun için çok teşekkürler. Bende seni izliyorum artık ;)

mutfagabuyrun dedi ki...

ismi çok hoşuma gitti arkadaşım.görüntüde süper.ellerine sağlık.öpüyorum.

dokuzuncubulut dedi ki...

Öyle küsmek, darılmak olmaz arkadaşım. Yoksa bu güzel tariflerden mahrum kalan biz oluruz. Gerçekten saklı elma olmuş. Görüntüsü çok hoş, tadını da deneyerek öğreneceğim artık:)) Hepsi sevdiğim lezzetler çok seveceğimden eminim, ellerine sağlık olsun,

behlulksn dedi ki...

saklı elma evet güzel bir isim eminim tadıda nefistir.ellerinize sağlık.sevgiler

sevil dedi ki...

ablacım bende küsmüştüm dsn ayarlarını şirketten yapamayınca dahada bir küsmüştüm ki buldum bir çözüm ve şirket pcsini çökertmek bile olsa ucunda ayarları değiştirdim ve buradayım tabi sitemi tamamen bana özel olan com adresime taşıdım bundan böyle
http://www.birdemliksohbet.com adresinden olacağım :))
can ablam bu ne güzel bir tatlı böyle ellerine sağlık afiyet bal olsun
kocaman sevgilerimle
ne zaman görüşeceğiz hehehehe

Tümay Öztürk dedi ki...

Ya ben bayılıyorum bu tatlıya!Görüntüsü de harika! Ellerine sağlık Güler ablacım. Hastayım demiştin ama iyileşmişsin ve de döktürüyorsun sanki:)

Unknown dedi ki...

elmayı-tarcın ve cevizuclusune bayılırım bu da ılgınc geldı en kısa zamanda denemelıyım elleine saglık sevgiler :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Gülerim; sen de bizim için çok değerlisin, iyi ki varsın. Bu tatlıyı kimden öğrenmiştin bilmiyorum ama tam 2 yıl önce Portakal Ağacı, Hatice'nin sitesinde görüp yapmıştım. Sonraları benim elimde eğildi, büküldü. Envai çeşit oldu, artık elmaları doğruyorum falan, vs..Kısacası çok güzel bir tatlı bu, hafifçecik. Ellerine sağlık arkadaşım..

Ayşe dedi ki...

kucuklugume dondum bir anda :) o zamanlar pek tercih etmezdim bu tatliyi. cocuk iste... komplike yemeklerle karsilasinca kafasi karisiyor :)

Blog Widget by LinkWithin