Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


5 Mart 2009 Perşembe

Sucuklu Kuru Fasulye

Efendim bizim evin favori yemeğidir sucuklu kuru fasulye ve onun olmazsa olmazı pilav.
Bu ikili ev halkını daima mutlu eder ve onlardan tam puan alır,karnı tok olan da yer aç olan da
Ben de onları mutlu etmekten mutlu olduğum için havalar ısınmadan bir kez daha yapayım ve sizlerle de paylaşayım istedim.

Malzemeler
  • 3 su bardağı kuru fasulye
  • 1 büyük baş kuru soğan
  • sucuk ya da pastırma dilediğiniz kadar
  • 1 yemek kaşığı salça
  • 1 yemek kaşığı toz kırmızı biber
  • biraz tereyağ , biraz da sıvıyağ
  • tuz

Yapılışı

Fasulyeleri ayıklayıp yıkadıktan sonra bir gece önceden suya koyup bekletiyoruz.Ertesi gün fasulyelerin üzerine çıkacak kadar suyla birazcık kaynatıp süzüyoruz.Diğer tarafta tencereye küçük küçük doğradığımız soğanları yağ ile biraz kavurduktan sonra küçük parçalar halinde sucukları ilave ediyoruz, salçasını ve biberini ekleyip içerisine fasulyeleri ekliyoruz.tuzunu ve yine üzerine çıkacak kadar sıcak suyunu koyup pişmeye bırakıyoruz.

Aslında ben bu yemeği düdüklüde yapıyorum ama bu sefer tencerede yaptım.Burada dikkat edilecek şey yemeğe konulan suyun sıcak olması aksi takdirde fasulyeler dirilir.

Afiyet olsun....

Ben kuru fasulyeyi güveçte etli olarak tercih ederim.İnşallah onu da yaptığımda sizlerle paylaşacağım

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin