Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


2 Eylül 2009 Çarşamba

İftar Bereketi Etkinliği 3; Patates Paçası

Oruçluyken insan dünyaları yiyecek zannediyor ama çorbayı içtikten sonra tıkanıyor ya da bana öyle oluyor çünkü yiyen de yiyiyor gözümün önünde olaylar cereyan ediyor çünkü

Bugün canım bu patates paçasını çok istedi.Telefon aracılığı ile çocuklara patatesi haşlamalarını söyledim.Gerisini de gelince hallettik.Bir deneyin isterseniz iftar sofralarınıza değişik bir tat ve renk katması açısından denemeye değer bir lezzet oldu.


Malzemeler


  • 4 adet orta boy patates

  • 1 adet yumurta

  • 1 su bardağı yoğurt

  • 2 yemek kaşığı un

  • tuz,karabiber,kırmızı toz biber

  • birkaç diş sarımsak

  • biraz sucuk ya da pastırma ya da haşlanmış et

Yapılışı


Patatesleri haşlayıp kabuklarını soyun.İyice ezdiğiniz patatesin içerisine yoğurdu,yumurtayı,unu,baharatları koyup iyice karıştırın.yağladığınız bir borcama bu karışımı koyup 200 derecede üzeri kızarana kadar fırınlayın.Fırından çıkarttığınız patatesin üzerine biraz tereyağ eritip içerisine kırmızı biber koyarak bunun içinde pişirdiğiniz sucuğu ya da pastırmayı ya da haşlanmış etinizi ilave edin.Biz tercihimizi sucuktan yana yaptık.


Afiyet olsun


Ayrıca bu tarifimi http://birdemliksohbet.blogspot.com sahibi arkadaşım Sevil'in düzenlediği


İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 etkinliğine gönderiyorum


9 yorum:

aleyna dedi ki...

canım gerçekten farklı bir lezzet.eline sağlık.çay davetlerindede yapılabilir dimi

pelince dedi ki...

Nefis olmuş,patates içine varsa her şey lezizdir ;)
ellerine sağlık..
kuzulara afiyet olsun :)

sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık çok şık ve leziz bereketli iftarlar dilerim öpüyorum...

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor harikasınız

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM MRB İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİME KATILDIGIN VE VERDİĞİN DESTEK İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TARİFİN ŞUAN YAYINDA TEKRAR KATILIMINI BEKLERİM .
SEVGİLER
BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
BU MSJ OTOMATİK OLARAK GÖNDERİLMEKTEDİR..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sucuk çok yerinde bir tercih olmuş, ellerine sağlık.. Ben de denemek isterim..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis olmuş...
Aynen çorbaya bile kalmıyor su ile dolduruyorum karnımı:))

Kurabiye Diyarı dedi ki...

cok lezzetli gozukuyor, ellerinize saglik...

Narince dedi ki...

Sevgili Güler kaç gündür sana yorum göndermeye çalışıyorum. Şablonu seninle aynı olan birkaç arkadaşa daha. Bugün yine uğraşayım diye oturdum ki oldu. Yorum gönderme penceresi açılmıyordu. Sana yorum gönderemediysem bil ki sorun vardır.
Haklısın iftara her şeyi yiyeceğini zannediyor, daha çorbada tıkanıyor insan. Yalnız hem işe, hem eve hem bloga koşturmacana hayran olmamak mümkün değil. Kolaylıklar diliyorum sana bu yoğunluk arasında, öpüyorum.

Blog Widget by LinkWithin