Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


Google+ Sayfamız

28 Ocak 2012 Cumartesi

İglo ile Mutlu Bir Akşam

Herkese keyifli bir cumartesi dilerim.Dışarısı soğuk fakat az da olsa güneşin izi var.Aslında tam bir sinema havası.Hava soğuk olduğunda,ilk aklıma gelen gezme fikri sinemaya gitmektir.Şöyle öncesinde birşeyler yemek,bir kahve içmek.Ardından şöyle koltuğa gömülüp sinema salonunda güzel bir film izlemek hoş bir duygudur.Hatta sinemadan çıktıktan sonra sokak kestanecisinden mis kokulu kestane alıp,yiye yiye yürümek.Düşüncesi bile içime mutluluk veriyor.Çoğu kişiye saçma gelebilir ama,yapı olarak küçük şeylerden mutlu olan,lüks mekanlar yerine salaş,rahat, mümkünse açık havada,şöyle lezzette tavan yapmış ama,çoğu kişinin bilmediği,bilse de gitmediği yerlere gitmeyi severim.



Bu etkinlik postları sizleri sıkıyor mu bilmiyorum ama,ben bu blogu açarken tek amacım yemek tarifi vermek değildi zaten.Yaşadıklarımı,gördüklerimi de paylaşmaktı istediğim.Çünkü blogum olmadan önce sadece bir blog okuyucusuyken,takip ettiğim blog yazarlarının bu paylaşımlarını keyifle okurdum.Ne yaşamış,nasıl bir ortamda neler yapmış okumak ilgimi çekerdi.O nedenle umarım sizlerde okumaktan sıkılmıyorsunuzdur.Şuna inanmanızı isterim ki,yazdığım her satır,kalbimden geçenlerdir.Hepsi doğrudur ve samimi duygulardır.Çünkü aksini gerektirecek,beni bağlayıcı hiç bir şey yoktur hayatımda.Bu blog benim bebem,Ankaralım ve babangam kadar değerlidir benim için.İnsan bu kadar değer verip sevdiği birine ya da bir şeye ihanet edip samimiyetsiz olabilir mi? Asla.

O zaman gelelim asıl konumuza.Çok sevdiğim arkadaşım Tijen'in davetlisi olarak,Eks Mutfak'ta İglo'nun mükemmel ürünleri ile yemek yapmak adına toplandık.Benden başka kim mi vardı?

Canım arkadaşım Neval,ve küçük kardeş Gülay'cığım.Çok keyifli bir ortamda onca kara,ve soğuğa rağmen,severek ve mutlulukla toplandık.Hem sohbet ettik,hem pişirdik,hem yedik.Babangam da geldi.Müffettiş edasıyla,yaptıklarımızı takip etti,pişene kadar sabırsızlandı ve sıcak sıcak hepsinden yedi.İglo'nun karidesine zaten bayılıyorum.Jumbo kocaman,pişince küçülmeyen cinsten.Evin en sevilen lezzetlerindendi zaten ama somonunu denememiştim.

Fakat gerçekten çok da somon sevmeyen biri olarak,tek kelime ile bayıldım.Somon normalde yağlı bir balık olmasına rağmen Tijen'e de söylediğim gibi,İglo'nun somonu müthiş,öyle yağlı değil,hatta pişirirken bir miktar yağ ile pişirdik,kesinlikle tavsiye ederim.Zaten alıp deneyen biliyordur ama denemeyenler mutlaka denesin bence, bana hak vereceksiniz.


Şöyle ocak başında buharı tüten tencere ve tavaların başı benim yerim,çok ama çok keyif alıyorum.Acaip güzel bir şey bu benim için.Renk renk sebzeler,baharatlar insanı bu kadar mı heyecanlandırır?



Pişen somon balığımız sebzelerle kucaklaşmış kokularını sala sala pişmekte.


Yine tam kış ayına yakışır,içinde baharatların dans ettiği,hem içimizi hem damağımızı ısıtan,nefis bir Bezelye Çorbası



Yemeye doyamadığım,asla bir tane yetmez diyeceğiniz,henüz vakitsizlikten çocuklara yapıp da tattıramadığım ama yapılacakların en üst listesinde yer alan,Somonlu Krep


En başta bahsettiğim o nefis İglo karidesle yaptığımız Karidesli ve Biberli Noodle


Ve Barış Usta'nın bir resitali.Yemek için sabırsızlandığımız ama yapımını izlerken bile,çok ama çok mutlu olduğumuz,Linzer Tart

Gerçekten çok keyifli,lezzetli bir kış gecesi geçirdim o gün.Dışarısı buz gibi soğukken,her yer kar içindeyken,bu güzel ortamda olmak ruhumu ısıttı.Zaten bu etkinliklerin,en güzel yanı bu bence.Bir şeyleri paylaşmak.Dostluğu,sohbeti,lezzeti ve her şeyden önemlisi birlik ve beraberlik duygusu ile aynı şeyden keyif almak.

İglo'ya,Eks Mutfak çalışanlarına ve sevgili Tijen'ciğime çok ama çok teşekkür ederim.

Sevgiyle ve dostlukla kalın..........

Not:Tarifler yakında gelecek

7 yorum:

domainsiz dedi ki...

blogun çok hoş tasarımında çok güzel

takibe aldım blogunu

bende bloguma beklerim destek için

http://www.domainsiz.net

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Gülerim kar kış demedin geldin, çoook ama çok teşekkür ederim:)
Sıcacık ve birbirinden keyifli sohbetlerimizin tadı damağımda:))

Yaptığımız her tarif birbirinden güzeldi, ama İglo açık deniz somonlu krep muhteşemdi. Harcına bayıldım. Gerçekten omega yağı tüketmek isteyenler için bire bir zaten:)

Yüreğinize sağlık canım
Yine görüşeceğiz, kim bilir belki yarından da yakın:)))

ELİF dedi ki...

İnan ben hiç sıkılmıyorum bu etkinlik yazılarınızı okurken. Çok hoşuma gidiyor, bir nebzede özeniyorum keşke bende katılsam diye. Nefis lezzetler hazırlamışsınız. Ellerinize sağlık canım. Sevgilerimle...

nilay dedi ki...

En çok linzer tartı merak ettim
Güzel bir aktivite olmuş
İyi haftalar

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

muhabbet ve bereketiniz bol olsun ablacım:)
herşey birbiirnden güzel:)

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Merhaba :-)
Ben blog aleminde yeniyim, seni izleme listeme aldim

Sende buyur gel beklerim
sevgiler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Gülercim; öncelikle sinema fantezisi harika, belirtmeden edemeyeceğim..Ve bana çok uzak maalesef..Benimki hayatta dışarı çıkmaz, çıkarsa da sinemaya gitmek için olmaz bu:(( Ben de tek başıma pek keyif almam..Evde DVD keyfiyle yetiniyorum çay-kahve eşliğinde, ne yapalım..Sen tadını çıkar bence:) Iglo keyfiniz de daim olsun, hakikatten ürünleri pek güzel..

Blog Widget by LinkWithin