Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


31 Ağustos 2010 Salı

Ramazan Ritüeli

Ramazan ayında geleneksel hale getirdiğimiz Eyüp Sultan ziyaretimizi yine şükürler olsun ki ailecek gerçekleştirdik.İnşallah tekrar gitmek nasip olur.Mübarek günlerde oraya gidip o havayı teneffüs etmek,kalabalıklara karışmak ayrı bir keyif benim için.Eyüp Sultan hazretlerine o yakınlıkta ezan sesiyle bir hurmayı paylaşmak çok ama çok güzel.

İstanbul bir başka güzel gecesi ayrı gündüzü ayrı güzel.Her ne kadar söylensek de büyülenmemek imkansız.Boğazın rüzgarını yerken manzara karşısında insan sadece susabiliyor

Her köşesi ayrı bir renk.İşte sokaklara mis gibi balık kokuları yayılıyor ve amca bağırıyor var gücüyle haydi balık ekmek burada,iftarlık bunlar gel gel!

Kalabalıklar kimbilir nereden gelmiş bir sürü insan herkes meydanlarda baloncusu şekercisi ne yana baksan ayrı bir cümbüş

Kalabalıklarda yürümek sen şehri izlerken o da bir yandan seni izliyor

Ve günü tatlı kapatmak eve ağız tadıyla gitmek

Tatlı tatlı

Ama çok tatlı.Tat tatlının tadından ziyade ağzımın tadı daim olsun inşallah

13 yorum:

Naile dedi ki...

Merhabalar, çerkez tavuğunun gerçeğini hele de bir çerkezin elinden yemeyi gerçekten çok isterim. İnşallah bir gün o da kısmet olur :)

Sevgiler..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

RABBİM cümlenın ağzının tadını bozmasın huzur ile mutluluk ile..

anneanneninemekleri dedi ki...

Oh ne güzel İstanbulun tadını çıkarmışsınız.Hemde ramazanın tadını ikisi bir arada daha ne olsun...

Unknown dedi ki...

Gülerciğim oraların havasını kokla
mak yeter.Nasıl özledim tatlılar en
fes:))Kocaman öpüyorum.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ablam ne güzel yerlere gitmişsin, ben gitmeyeli yıllar olmuştur. Bayram sonrası kahveye hazır mısın:))

pelince dedi ki...

Ne iyi yapmışsınız ,allah tekrarını nasip etsin.. Tatlılar şahane;) afiyet olsun..

Sevil Şahin dedi ki...

dünkü dogum günü mesajın içinde çok teşekkür ederim canım benim akşam görüşmek üzere

Tümay Öztürk dedi ki...

Bende bir ramazan sultanahmet'e gitmiştim inanılmaz güzeldi ve resmen Ramazan'ı hissediyorsun. O yüzden tahmin edebiliyorum ziyaretinizin ne kadar güzel geçtiğini:) Zaman geçiyor haftaya bugün bayramın ilk günü geliyor bile...

Gönül dedi ki...

hayatım ne güzel anlatmışsın bu sene gidemedim vakit bulupta..ama gitmiş kadar oldum anlatımından:))) o tatlıların hepsini sen yemedin umarım:)))) öpüyorum Allah tekrarlarını nasip etsin...öpüyorum sevgilerimle

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

turkiyede ramazani yasamak bi baska olur
ozellikle istanbulda
hayirli ramazanlar

çeşnici Handan dedi ki...

Gülercim, seninle tanışmaktan çok memnun oldum.Sevgiler.

Fatoş Öztürk dedi ki...

♥ Kuran-ı Kerim'de Kadir Gecesi için Leyletül kadri hayrun min elfi şehrin yani Kadir Gecesi bin aydan hayırlı bir gecedir diye buyuruluyor. Bu nedenle bu geceyi ihya edelim.. Kadir gecen hayırlı olsun..

fuat gencal dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecenizi tebrik eder Allah'tan hayırlara vesile olmasını niyaz ederim.

Saygılarımla. Fuat Gencal

Blog Widget by LinkWithin