Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


3 Haziran 2012 Pazar

Ne Çabuk Geçiyor Bu Zaman

Merhabalar hepinize,
Uzun bir süre olmuş post atmayalı.Aslında bugün yazmayı planladığım yazı,bu değildi ama bugün öyle bir gün ki,bunu yazmak istedim.İlerde çok sonra (öyle umuyorum) çocuklarım,hatta belki torunlarım bu yazıyı okusun istiyorum.
Ben biraz,hatta belki de çok fazla duygularıyla hareket eden biriyim.Daha önce de yazmıştım,bu çok da iyi bir şey değil belki ama,benim elimde olan bir şey de değil.
Bugün 3 Haziran bizim hikayemizin 26. resmi yılı bitti.Ee daha öncesi de var.Yaklaşık bir 32 yılı birlikte geçirmişiz.Dile kolay.Eskiden deselerdi,hadi ya derdim ama,32 yıl 32 dakika gibi geçti.Ama şunu bütün samimiyetimle söyleyebilirim ki,yaşlanan insanın sadece bedeni,ruhu ve duyguları hep genç ve taze.Bunca yılın hepsi mutlu mu geçti ,ne yalan söyliyeyim tabii ki hayır.Ama arada ki sevgi ve saygı hep vardı.Hem de yemyeşil.Biz 32 yıl önce toprağa bir tohum attık.Ona gözümüz gibi baktık.Yeşerttik,canlı tuttuk.Bunun için Allah'a hep şükrediyorum.
Çok zor zamanlarımız da oldu.Ama yaşadığımız herşeyden bir ders çıkardık,biraz daha bağlandık.
Şimdi böyle ilişkiler pek yok belki.Genelde hepsi menfaate dayalı oluyor.Kimseyi yargılayamam,ama şunu çok iyi biliyorum ki,insanın içinde bitmeyen,eksilmeyen ve doyulmayan tek duygu sevgi,saygı ve sadakat.
Evimizin rahatında,el birliği ile hazırladığımız güzel bir yemek ile,hazırladığımız masamızda,voltranı oluşturduk yine.Bu duygunun karşılığı yok.
Allahtan dileğim sağlıkla,babangam ile 100 yılı daha birlikte yaşamak.
Bizimkisi hep dediğim gibi,bir aşk hikayesi,siyah beyaz film gibi biraz.
Nice yıllara,iyi insan Allah seni başımızdan eksik etmesin.....
Mutluluk ve huzurla kalın...........

7 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

Ay ne güzel yaa.. Gayet de güzel duygularla yazmışsınız. Allah sevginizi ömürlük etsin..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

offf bu hormonlarım beni mahvetti,ağlak bi tip oldum resmen ya:))içim titredi okurken,nice nice sağlıklı aşk dolu yıllar dilerim size canım benimmm,darısı beyimle benim başıma inşallahhhh tütütütütüt:)))

canan beycan dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız yürekten,içtem.Ne mutlu .Allah ağız tadınızı,huzurunuzu daim etsin.Sevgiler..

canan beycan dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız yürekten,içtem.Ne mutlu .Allah ağız tadınızı,huzurunuzu daim etsin.Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım,umarım bir 100 yıl birlikte olursunuz:))).Ve yine umarım sizden birazcık daha genç bir nesil ve evli bir çift olarak 26.yılımızda ve hatta 32.yılımızda bile sizin gibi birbirini büyük bir bağla seven,aşk,sevgi ve saygı dolu olan birer karı-koca oluruz:)))Tekrar sağlikla nice uzun yıllarınız olsun...Öpüyorum.
Sevgiler
SNM

vişnap dedi ki...

Merhaba canım nice nice berabere elele yürek yüreğe geçireceğiniz bir sürü yıllarınız olsun canım.

lezzettabağı dedi ki...

canım merhabalar, tüm kalbimle nice birliktelikler dilerim, ne güzel bu kadar sene sonra aynı duygularla beslenmek,o mutluluğu dile getirmek herkesin harcı değil. Bizimde aşağı yukarı 1979 dan bu tarafa epey bir zaman dilimi oldu dediğiniz gibi sevgi saygı sadakat ön planda olmalı..Görüşmek üzere kocaman sevgiler.

Blog Widget by LinkWithin