Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


27 Haziran 2012 Çarşamba

Yaşasın Ben Yazar Oldum


Gazeteyi bir de kadınlardan okuyun!
kadiningazetesi.com evrensel ilkelere sadık, modern ve çağdaş Türk kadınının ihtiyaçlarını gözeten, milli ve manevi değerlerin bilincinde olan bir yayın organıdır. Bir kadının günlük olarak aradığı her konuda düzeyli bilgiler bulabileceği bir internet haber portalıdır.
Kısa zamanda kendi kulvarındaki birçok internet sitesine fark atarak yükselen kadiningazetesi.com, her geçen gün kendini yenilemeye, birçok kişi tarafından takip edilmeye başlamıştır.  İçerik yönü ile diğer benzer sitelerden farklı olan kadiningazetesi.com, güncel haberlerden sağlığa, evlilikten çocuk gelişimine, dekorasyondan modaya, ekonomiden kültür ve sanata, şifalı bitkilerden bahçe ve çiçek bakımına kadar geniş bir kategori yelpazesine sahiptir. Bu yönleri ile ele aldığımızda kadını sadece ‘dış güzelliğine önem verme’ konusunda değil ‘bilinçli kadın bilinçli toplumu ortaya çıkarır’ diyerek kadınların bilinçlenmelerini sağlayan bir internet sitesidir.
Bu güne kadar takipçilerine düzenlemiş olduğu birçok kampanya ile adından söz ettiren kadiningazetesi.com, sosyal medyada da aktif bir rol oynamaktadır.  Birçok dergi ve gazeteye röportaj veren sitemiz, ünlü sanatçılarla yaptığı röportajlarla da çok beğenilmiş, çok sevilmiştir.
Siz de hem gündemden hem de bir kadını ilgilendirebilecek tüm konulardan haberdar olmak istiyorsanız  www.kadiningazetesi.com  adresine bekliyoruz.  Sosyal medyadan takip etmek için
Twitter  = @kadiningazete
Facebook = Kadınıngazetesi adreslerinden bize ulaşabilirsiniz.Bu bir bültendir.

Merhaba sevgili dostlar,uzun zamandır buradan sitemin de adı gibi,kendimce bir şeyler yazıp,sizlerle bir şeyler paylaşıyorum.Hep diyorum zaten yazmayı,bir şeyler paylaşmayı çok seviyorum.Daha doğrusu insanlara dokunmayı,sevdiklerime sevdiğimi söylemeyi,onların kalplerine dokunmayı seviyorum.Blogumu açtığım günden beri çok güzel şeyler oldu hayatımda.Güzel dostluklar edindim,güzel ortamlara girdim,hep kendimi bir adım daha ileriye taşımak için vaktimin ve gücümün el verdiği ölçüde çalıştım.Bazen çok yoruldum,üzüldüm ama hiç vazgeçmedim.Blogum benim 3. çocuğum gibi oldu.
Artık biraz daha iyi şeyler yapmak adına bir adım daha atıp,çok yakın bir zamanda karşınızda,kendimceyemek.com olarak yazıyor olacağım.
Bunun yanında diğer bir güzel haberim de, www.kadiningazetesi.com  sitesinde günün yemeği köşesinde,hergün bir tarif ve bir gönlümden dökülen bir minik yazı ile sizlerle olmaya devam edeceğim.
Bu yolda bana güvenen ve desteğini esirgemeyen bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.Sağolsunlar,varolsunlar.
Haydi bakalım yola daha yeni çıkıyoruz.Allah ışığı ile yolumuzu aydınlatsın inşallah.
Sevgiyle..........

7 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Yazar arkadaşım benim:)çok sevindim çok:)her zaman söylerim daha yeni başlıyoruz diye ,artık adımları biraz büyük atmanın zamanı geldi elbette:)başarıların daim olsun gülerim,seni gururla izleyeceğim.
öperim seni..

sevil şahin dedi ki...

Tebrik ederim canım..

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım benim hayırlı uğurlu olsun. Aramıza hoş geldiinnn;)))

buzlubadem dedi ki...

ne güzel, tebrik ederim :)

Endüstriyel Mutfak dedi ki...

Ellerinize ve harcadığınız emeğinize sağlık, çok güzel bir çalışma çıkarmışsınız ortaya, paylaşım için teşekkürler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

kendimceyemek.com' un şimdiden hayırlı olsun Gülercim. Yazma işine gelince, olursun tabii arkadaşım. Bunca yazan, kuş mu konduruyor. Türkçe'si düzgün, ifade yeteneği iyi olan her kadın yazarlık pekala yapabilir. Yazmak duygu işidir, bu da kadınlarda daha yoğundur. Tebrik ederim..

Adsız dedi ki...

Paylaştıklarınız bizim için çok önemli ve yararlı teşekkür ederiz ve Apple Servisi olarak ve başarılarınızın devamını dileriz.

Blog Widget by LinkWithin