Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


9 Mayıs 2009 Cumartesi

Anneler Gününüz Kutlu Olsun

Bir süredir blogumla ilgilenemiyorum bu nedenle çok üzgünüm.Fakat çok koşturmalı bir 2 hafta oldu benim için.Gerçi fırsat buldukça girip arkadaşlarımın neler yaptığına baktım fakat kendim birşeyler yapamadım.Ama artık yine buradayım
Evet yarın anneler günü.Bu gün olmalı mı olmamalı mı hala karar verebilmiş değilim.Çünkü göstermelik özel günler bana biraz itici gelir içinde zorlama olan hiç birşeyi sevmem.İnsan ne yapıyorsa içinden geldiği zaman ve özgürce yapabilmeli bence.Anne kavramı bir güne sığacak bir şey olabilir mi sizce?
Allah'a şükürler olsun ki benim de iki fidanım var.Ben evlenmeden önce annemi kızdırdığımda annem bana inşallah anne olursun derdi bu dua mı bedduamı diye düşünürdüm.Şimdi anlıyorum ki bu duaların en yücesiymiş.Canım annem dünyanın en fedakar annesidir.Bütün anneler öyledir ama ben kendi annemi bildiğim için bunu çok net söyleyebilirim.En zor zamanlarımda anne! dediğimde imdadıma koşan,bana her zaman her konuda omuz veren canım annem seni çok ama çok seviyorum Allah bütün annelere uzun ve sağlıklı ömür versin onları başımızdan eksik etmesin.
Çok şükür bende bir anneyim ve çok genç yaşta anne oldum .Büyük oğlum doğduğunda ilk kucağıma aldığımda ne düşüneceğimi ve nasıl şükredeceğimi bilemedim.O şimdi hem oğlum hem arkadaşım bu çok ama çok güzel bir duygu erken anne olanlar bilir.Birlikte dışarı çıktığımızda elele yürürüz.Hatta bazen ona oğlum elimi bırak görenler yazık genç çocuğu kapmışlar diyecekler kısmetin kapanacak diye takılırım.O benim gerçekten arkadaşımdır.Hayata bakışına,düşüncelerine,kararlarına saygı duyarım.Çok güvenirim.Allah'a çok şükür ki beni hiç yanıltmadı inşallah bundan sonra da yanıltmaz.
Bebem ? O hala benim bebem o da benim şu anda ki en yakın arkadaşım ama biraz huysuz bir arkadaş.Ama çok hassas,herşeyi içten içe yaşayan bunu belli etmediğini zanneden çok ama çok duygulu bir çocuk.Romantik ve cool aşkım o benim.
Çok şükür bu duyguyu tattım ve hep dua ederim Allah isteyen,dileyen herkese bu duyguyu tattırsın.
Bir insan büyütmek ne kadar kutsal bir görevdir ve içinde ne çok zorluk vardır.Tabiki insanın içinden iyilik gelmesi önemlidir ama ona ilk şekli veren onun dünyasını renklere boyayan ressamda,heykeltraş da annedir.Yeterki dünyayı biraz onun gözü ile görebilin.O zaman iletişim kurmak,arkadaş olmak daha bir kolaylaşıyor.Aslında siz onu büyütürken onlar da sizi büyütüyor.Allah onların dünyalarını gökkuşağı renklerine boyama gücü versin bizlere ve tüm çocuklara iyi yazılar yazsın hayırlı evlat olsunlar inşallah.
Bütün anneleri,anne adaylarını,aday adaylarını çok öpüyorum



9 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

tüm annelerin anneler günün kutlu ve huzurlu olması dilegiyle.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Çocuklarınla sağlıklı, mutlu, huzurlu günler dilerim. Anneler günün kutlu olsun canım...

TAZENANE dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun.
Ben henüz evli ve anne değilim ama.
Bütün kadınların anneler gününü kutlarım.

Narince dedi ki...

Günümüz kutlu olsun. Evlatlarımızla huzurlu, sağlıklı bir ömür geçirelim.

Unknown dedi ki...

Hepinizi kocaman öpüyorum.Karamel,Seda,Tazenane,ve Narincem

Unknown dedi ki...

nede güzel anlatmışsınız yaa.
gözlerim doldu yine sulu göze çıkacak adım yakında.........


sizinde annler gününüz kutlu olsun canım

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun :)
Sevgiler

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

canım senin, annenin ve tüm annelerin anneler günü kutlu olsun sevgilerimle

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

öyle güzel anlatmışsın ki...sana tüm kalbimle katılıyorum...allah yavrularımızı heeeppp korusun.yatıyorum kalkıyorum şükrediyorum miniğime sahip olduğum için:)
anneler günümüz kutlu olsun canımcımmm.
öpüyorum o güzel yanaklarından:)
sevgiler

Blog Widget by LinkWithin