Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


26 Mayıs 2009 Salı

Resimler

Sağolsun Aylin Hanım resimleri mail olarak atmış bende sizlerle paylaşmak istedim.
Carte D'or gezimizde üretimin yapıldığı yere girerken giydiğimiz tulumlardan bahsetmiştim.Hani hem giyip hemde birbirimize bakıp da güldüğümüz işte karşınızda.Diğeri de tüm arkadaşların toplu bir resmi.Gerçekten çok güzel bir geziydi.


Tekrar teşekkürler Carte D'or



2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım paylaşımın için sağol...
Kesinlikle unutulmayacak anlar...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

maalesef gelemedimmmm:(((
resimlere bakıp çat çat çatlıyorum şimdi...
ne güzel tanışırdıkta...
hem ben senin bademciklerin şişmesin diye dondurmalarını da yerdim:)))

NOT: ben döndüm dün akşam...beni özledin mi:)))

çok çok çok öptüm
sevgiler

Blog Widget by LinkWithin