Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


17 Mayıs 2009 Pazar

Çilekli Pasta


Patatesi uyuttuysak kendimiz uyumuyoruz herhalde.Evde bulunduğum zamanın çoğu mutfakta geçiyor.Sürekli üretim halindeyim ama bunların bazıları fotoğraflanamadan tüketiliyor.İnanın çok samimi söylüyorum yaptığım şeylerin resimlerini iki arada bir derede çekiyorum.Neden mi evdeki tadıcılar başımda bekliyor hadi yiyelim diye.O nedenle şöyle gönlüme göre gerine gerine bir resim çekemedim henüz bu pastamın da resmi biraz bulanık mı çıkmış ne?Aceleden bu kadar oldu kusura bakmayın artık.
Geçen akşam canımız tatlı isteyince unonun da hazır pandispanyası vardı bu pastayı yaptım.Çok güzel hafif bir tatlı oldu.

Malzemeler




  • 1 adet pandispanya ben unoyu tercih ettim.İsterseniz pandispanyayı sizde yapabilirsiniz


  • 2.5 su bardağı süt


  • 3 yemek kaşığı un


  • 1 yumurta


  • 1.5 çay bardağı pudra şekeri


  • vanilya


  • çilek (istediğiniz kadar)


  • Pandispanya için 1 su bardağı içine biraz şeker katılmış soğut süt


  • 1 yemek kaşığı kadar margarin


Üzeri için





  • 1 paket dr oetker çikolata sosu


  • 1 paket krema (200 gr)


  • 1 su bardağı süt


Yapılışı



Kreması için yukarıda yazdığım tüm malzemeleri iyice karıştırıp topaklanmadan pişirin.Piştikten sonra içine yağı ilave edip mikserle biraz çırpın.Sütle ıslatılmış pandispanyanın üzerine kremanın bir kısmını sürüp doğradığınız çilekleri dizin.Pandispanyanın diğer parçasını üzerine kapatıp,kalan krema ile kaplayın.Pastanın üzerine de çilekleri dizin.



Üstü için çikolata sosunu hazırlayın.Ben paketin üzerinde yazılan gibi yapmadım bir bardak süt bir paket krema ile pişirdim çikolata sosunu.Biraz soğuyunca kabuk tutmadan pastanın üzerine çilekleri kaplayacak şekilde dökün.Bırakın o zaten zevkle pastanın üzerine kendiliğinden yayılıyor.pastanın üzerini da keyfinizce süsleyin ben biraz pasta şekeri serptim.Dolapta biraz soğutup afiyetle yiyin.



Herkese iyi haftalar diliyorum


8 yorum:

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

ham ham hammmmmm:)

made in funda dedi ki...

nefis nefis.iki arda bi derede harika bir iş çıkarmışsın canım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Görüntü süper ellerine sağlık...
Eminim tadıda harikadadırr:))

Narince dedi ki...

Hem çalışıp, hem bloga yetişiyorsunuz ya şaşırıyorum. Ben mi yavaşım acep?

Gönlünce bir hafta diliyorum canım.

Unknown dedi ki...

Esra hepsini yeme ama
---------------------------
Defne ben atom karınca,zeyna artık ne dersen
-----------------------------------
Pembe tatlar gerçekten güzel bir pasta oldu
-----------------------------------
Neclacım ben çok ağır işçiyim bildiğin gibi değil
Şaka bir yana mutfak benim stresimi alıyor bir çeşit terapi bu arada kendine haksızlık etme lütfen

Gencer Konur dedi ki...

Ben de istiyorum çilekli pasta...:):)

Unknown dedi ki...

Kuzum benim sen iste ben sana yaparım

lezzet sarayı dedi ki...

pasta güzel görünüyor pastanın her türlüsünü severim ellrine sağlık

Blog Widget by LinkWithin