Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


14 Mayıs 2009 Perşembe

Patates Uyutması


Selamlar,
Hafta sonuna 1 kala çok şükür keyfimizde sağlığımızda iyi.Umarım herkesin öyledir.Hafta sonunu beklerken takvimden yapraklar bir bir gidiyor ama yine de hafta sonu beklenerek yaşanıyor.Bunu sadece kendim için söylemiyorum iş çevresinde hep böyledir.Hayatlar hafta sonuna sıkıştırılır.Hafta içi dikkate alınmaz çünkü o zamanlar sanki size ait değildir.Hep öyle düşünülür.
Bu arada bu patates uyutması ismini de ben uydurdum.Çünkü ne isim yazacağımı bilemedim.
Sabahları evden babanga ile çok erken çıktığımızdan kahvaltı etmek kısmet olmuyor.Gerçi bebe için kahvaltı hazırlanıyor.Şöyle ki babanga ile görev bölümü var sabah bebenin kahvaltısını o hazırlıyor ben de bebenin sütünü ısıtıyorum.Masaya şöyle iç geçirerek bakıp kendimizi dışarıya atıyoruz.Eee uyku tatlı biraz daha erken uyanıp kahvaltı da edilebilir ama dedim ya uyku tatlı.O nedenle kahvaltıya bir özlem var haliyle.Akşamları bazen yemek yerine kahvaltı ediyoruz çok da güzel oluyor.Ekmekler kızartıyoruz,tereyağlar sürüyoruz reçeller,peynirler derken diyet yalan oluyor.
Dün akşam da böyle bir akşamdı.Ben bir de yukarıda arz ı endam eden patatesi uyuttum :)
Çok lezzetli oldu.Tamamen uydurma bir şey ama kahvaltıya çok yakıştı.

Malzemeler


  • 3 adet rendelenmiş patates

  • 4-5 adet küçük küçük doğranmış taze soğan

  • maydanoz

  • tuz,karabiber,pulbiber

  • 2 yumurta

Bütün malzemeyi karıştırıp.Tereyağ koyduğum tavada bütün olarak bir tarafını kızartıp bir kapak yardımıyla ters çevirdim.Diğer tarafı da kızarınca servise hazırdı ,afiyetle yedik.


9 yorum:

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Çok güzel uyutmuşsun canım patatesi. Patates olsun da ister uyusun ister uyumasın farketmez:)

Asuman la dedi ki...

Uydurmasyon tarifler her zaman favorimdir bende aynısının peynirlisini uyudurmuştum oda şahane oluyo rendelinmiş patates kızarınce kıtır kıtır offf :)
ellerine sağlık

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım adıda kendide pek güzel olmuş sevgilerimle

zeynebinsofrası dedi ki...

Çok güzel olmuş.Buna benzer bir tarif daha görmüştüm nette.Patatesi rendeledikten sonra suyunu sıkıp tavada öyle kızartıyorsun üstünede piştikten sonra kaşar ekle erit harika oluyor.ellerine sağlık...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Ben de buna benzer birşey yapardım bir ara. çok da severim patatesli olan herşey. ellerine sağlık

made in funda dedi ki...

BAYILDIM BU UYUTMAYA.ELLERİNE SAĞLIK.NEFİİİİİS

Narince dedi ki...

Uyduruk patatesler uyumuşlar, akşam kahvaltısını güzelleştirmişler. Uyduruk yemekler daha güzel oluyor bazen.Bak, bloga bile girmeye hak kazanmış işte.

Unknown dedi ki...

Güzel arkadaşlarım değerli yorumlarınıza çok teşekkür ederim.
Kesinlikle özenmeden hemen yapılan şeyler daha lezzetli oluyor bu bir gerçek.Patatesi rendeleyince suyunu sıkmadım vitamini gitmesin diye ama kendisi de sulanıp beni üzmedi.Piştikten sonra arasına kaşar koyup ikiye katlamak aklıma geldi fakat tereyağ ile pişirdiğim için ağır olacağını düşündüm.aniden geliveren misafirler için hem çok pratik hem çok lezzetli bir çay arkadaşı

Mimosa Café dedi ki...

patatesli yumurtaya ben de bayılırım. çok güzel yapmışsınız. elinize sağlık.

Blog Widget by LinkWithin