Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


25 Mayıs 2009 Pazartesi

Dondurmam Gaymakkkkkkk

Hikaye Carte D'or dan mail adresime düşen davet mesajı ile başlıyor.Bu mail beni fazlasıyla memnun etti.Blog dünyasındaki 3 aylık geçmişime göre çok heyecanlandırdı.Çorlu'daki üretim tesislerine ziyaretimiz sabah saat 09:00 itibari ile otobüslerin hareketi ile başladı.Otobüste sağolsun Seda Hanımın kek,poğaça ve meyve suyu ikramları ile küçük yollu bir kahvaltı ettik.
Tesislere ulaştığımızda güzel bir tanışma ve ayaküstü atıştırılan kurabiyeler,içilen çay ve kahvelerle blogda yazışıp fakat yüzünü görmediğim blog arkadaşları ile tanışma ve sohbet etme fırsatı buldum.

Canan Hanım'ın Hoşgeldiniz konuşmasından sonra Hakkı Güneysu tarafından dondurma yapımı hakkında teknik bilgiler aldık.Sağolsunlar bizi 3 gruba ayırmışlardı.Vanilya,çikolata ve fıstık..Böylece hiç bir karışıklığa mahal vermeden sakince gruplar halinde üretim bölümüne indik.Bu bölüme girmeden önce giydiğimiz tulumların içinde birbirimizin haline gülmeden edemedik.Ayaklarımıza galoşlarımızı taktık,ellerimizi önce sabunla yıkadık sonra alkol ile dezenfekte ettik.



O andan itibaren Hakkı Bey'in rehberliğinde,güzel bir dondurma yolculuğuna çıktık.
Gitmeden önce dev kazanlarda karıştırılan dondurmaları göreceğimi hayal etmiştim:oysa tesiste açıkta elle müdahale edilen hiç bir birim yoktu.Herşey son derece modern cihazlarla,el değmeden (gerçekten hiç el değmeden)son derece hijyen bir ortamda o eşsiz lezzetlerin üretildiğini gördük.Üretim bölümünde ikram edilen meyve şöleni muhteşemdi.Cevizlisi lezzet ötesi birşeydi.Tadı hala damağımda.




Bu kısa tanıtım gezisinden sonra bahçeye hazırlanmış açık büfeden yediğimiz güzel yemekler ve edilen güzel sohbetlerde .yediğimiz dondurmalar kadar lezzetliydi doğrusu



Bu benim için çok hoş bir gezi ve blog sahibi olarak çok hoş bir tecrübe oldu.İnsanın blogda yazıştığı halde yüzünü bilmediği arkadaşları ile tanışması çok heyecan verici.Carte D'or ailesine bize göstermiş oldukları içten dostluk,güleryüz,ve ilgiye çok ama çok teşekkür ediyorum

Sayın Canan Barutçu

Sayın Hakkı Güneysu

Sayın Aylin Türkşen ve ismini hatırlayamadığım herkese herşey için çok teşekkürler.Ellerinize ruhunuza,ürününüze sağlık.

Ayrıca bizlere hediye ettiğiniz dondurmalar için de çok teşekkürler.Hepsi birbirinden lezzetli ama benim favorim meyve şöleni.

Resim çekme iznimiz hijyen düşünülerek olmadığından o güne ait resimlere http://dondurmaliblog.blogspot.com/ sitesinden ulaşabilirsiniz.







6 yorum:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Seninle tanışmak çok güzeldi canım.
Sevgiler

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ayyy bir ben mi yoktum yani,bana da davet geldi ama oğluşu tam iyileşmeden bırakamadım.inşallah sonraki buluşmada tanışırız seninle de

Zeynep dedi ki...

Çok güzel bir gündü, seninle tanıştığıma çok sevindim. Umarım daha uzun sohbetler etme fırsatını yakalarız. Sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

gülercim gercekten harika bir gundu
sima olrak hatırlayamadım ama tanıştık sanırım demi :))
sevgiler

Unknown dedi ki...

Sedacım seninle tanışmak da çok güzeldi ama şoku hala atamadım :)
----------------------------------------------
Yasemincim küçük adam iyi olsun da inşallah birgün seninle de tanışma fırsatı yakalarız
--------------------------------------------
Zeynepçim ben de inan ki çok memnun oldum tanıştığıma
--------------------------------------------
Sevilcim bak bazı alışkanlıkların zararı kadar faydası da oluyormuş :)

boncuk mutfakta dedi ki...

Güzel keyifli bir gündü. Sizinle tanıştığıma da çok memnun oldum

Blog Widget by LinkWithin