Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


31 Mayıs 2009 Pazar

Köfteli Patlıcan


Ne pişireceğinizi bilemediğiniz günler olur ya bu yemek de benim öyle bir zamanımda çıktı ortaya.Evdeki ahaliye çoğu zaman sorarım ne pişireyim diye.Ama hiçbir zaman cevap alamam.Gerçi çok şükür yemek seçmedikleri için mutluyum ama arada fikir açısından yardımcı olsalar hiç fena olmaz.

Ne pişireceğimi bilemeden mutfakta dolanırken dolapta bir araştırma yaptım.Baktım biraz kıyma,2 patlıcan,domates, biber eh dedim kendime yap işte birşeyler.Sıvadım kolları kıymadan köfte yaptım.Baktım az oldu malum bizimkiler öyle azla doymazlar maaşallah.Hadi dedim şu patlıcanları da kızart hızımı alamadım biraz da halka halka kesip patates kızarttım.Hadi dedim sırala bakalım bir köfte,bir patates,bir patlıcan üstünü de domates ve biberle donatıp biraz yağ.tuz,karabiber ve salçadan oluşan sosu üzerine gezdirip bir de fırına verdim.

Ortaya böyle birşey çıktı vallahi çok da güzel oldu oturduk afiyetle yedik.

10 yorum:

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Suyuna ekmek banabilirmiyim?:)

Unknown dedi ki...

Buyur canım gönlünce takıl afiyet olsun

Pembe Tatlar dedi ki...

Ohh canım afiyet olsun:))
Ellerine sağlık mutlu haftalar:)

Narince dedi ki...

Ben de yaparım sıkça, çok çok severim. Nasıl lezzetli olur, salçalı suyu, yanına da pilav, off offf.

İnci Yemek dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor kokusu buraya geldi:)bu yemek becerikliliğin kanıtı başka söze ne hacet.iyi haftalar.

Unknown dedi ki...

Pembe tatlar çok teşekkürler sana daa
-----------------------------------------------
Neclacım aynen dediğin gibi yanına bir de arpa şehriyeli pilav yaptım afiyetle yedik
-----------------------------------------------
İnci Hanım çok teşekkür ederim ne varsa onu pişir taktiği işte

made in funda dedi ki...

afiyet olsun canım.gerçketen nefis..

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor bende yapmıştım ama kaşarlı filandı ama buda nefis görünüyor ellerinize sağlık.bende genelde dolabı açar gözüme takılanları tezgahın üzerinde dizince bişiler çıkar ortaya her zaman

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Daha ne olsun, ellerine sağlık.. Çok güzel bir yemek çıkartmışsın ortaya :) Sevgiler..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

çok çok çok severim...
patlıcanın her türlü yemeğini diğer yemekler gibi büyük bir keyifle tüketiyorum:)))))
nefis olmuş canımmmm,ellerine kollarına sağlık
sevgi dolu kocaman öptümmmmm

Blog Widget by LinkWithin