Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


23 Haziran 2009 Salı

Çilekli Parfe

Havalar iyiden iyiye ısındı hatta ısındı demek az kalır kaynadı.Bu arada sıcaktan bunaldıkçe su içe içe bir hal olduk.Gerçekten bu sıcaklarda hep aklıma güneşin altında çalışan insanlar gelir Allah yardımcıları olsun.
Sıcakta insan yemek bile yemek istemiyor.Daha doğrusu bana öyle oluyor.Hep soğuk ve hafif şeyler yemek istiyorum.Bu nedenle olsa gerek hep öyle şeyler yapıyorum.Bu tarifimde öyle birşey işte.Ölçüler üstad Oktay Usta'nın.

Çok da güzel hafif bir tatlı.Bu yemek blogu işine sardığımdan beri yakın çevreme bana hediye alırsanız mutfakla ilgili birşeyler alın diye çok söyledim sanırım.Sağolsun canım arkadaşım Seyda bana silikon bir kalıp almış.Dururmuyum hemen kullanmam gerekiyor düşüncesi ile parfemi bu kalıplarda yaptım.Çok da kolay pıt diye çıktı tatlılar kalıptanTarifimiz şöyle
Malzemeler


  • 1 kase çilek

  • 2 su bardağı süt

  • 2 paket krem şanti

  • 1 paket labne peynir

  • 1 su bardağı tozşeker

  • vanilya

Yapılışı


Sütü ve krem şantiyi iyice çırpın.Üzerine labne peyniri vanilya ve şekeri ilave edip iyice karıştırın.İçerisine küçük küçük doğradığınız çilekleri ilave edip kalıplarınıza karışımı pay edip deepfreze koyun.Tatlınız hazır


Servis etmeden bir müddet önce çıkarın tatlı tatlı yiyin

Biz çok severek yedik yumuşacık ağıza yayılan bir soğuklukta güzel bir yaz tatlısı oldu
Afiyet olsun

7 yorum:

made in funda dedi ki...

GERÇEKTEN DE YE BENİ DİYOR.BU SICAKLARDA NASIL DA HARİKA OLUR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.ENFESS..

Pembe Tatlar dedi ki...

Nefis görüntü canım ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

olsada yesek.ellerine saglık

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ellerine sağlık harika bir tatlı bu sıcaklarda gerçekten

Zeynep dedi ki...

çok hoş görünüyor. geçenlerde bende parfe yaptım hala buzlukta, acil misafirler için iyi olacak... Tam bu sıcaklara göre...

Seyda Yalvaç dedi ki...

canım arkadaşım benim ellerine sağlık.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ohhh hakikaten nefis görünüyor,
serin serin çok severim.ellerine kollarına sağlık canımmmm.boğazım balon gibi şu an. bunu yesem kesin iyileşirdim :)çivi çiviyi sökermiş ya:)))1 haftadır yamuldum resmen:)))
nefis nefisss.

canım hayırlı kandiller dilerim.
çok çok çok kocaman öpüyorum
sevgiler

Blog Widget by LinkWithin