Yeni Adresimiz Kendimceyemek.com

Merhabalar..

Uzun süredir kendimceyemek.blogspot.com adresinden yazılarımı paylaştığım bloguma artık www.kendimceyemek.com adresinden devam edeceğim.

Yeni adresimizi Sık Kullanılanlara eklemeyi unutmayınız.

Ayrıca altta ki Google+ sayfamızı da beğenerek tariflerimi ve yazılarımı Google+ üzerinden de takip edebilirsiniz.


13 Haziran 2009 Cumartesi

Havuçlu Cevizli Kek

Evet tarif için geldim.Bu tarifi Yasemin'in sitesinden aldım ona da buradan çok teşekkür ediyorum.İsteyenler ona http://yaseminmutfakta.blogspot.com/ buradan ulaşabilir.
Malzemeler


  • 3 su bardağı rendelenmiş havuç

  • 1.5 su bardağı un

  • 1 paket kabartma tozu

  • 1 çay kaşığı karbonat

  • 1 çay kaşığı tuz

  • 2 tatlı kaşığı tarçın

  • 4 yumurta

  • 1 paket vanilya

  • 1.5 su bardağı şeker

  • 1.25 su bardağı sıvıyağ

  • 1 su bardağı irice dövülmüş ceviz

Yapılışı


Öncelikle bütün malzemenin oda sıcaklığında olması gerekiyor



  1. Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpın

  2. Yağı ekleyip karıştırmaya devam edin

  3. Daha sonra bütün kuru malzemeyi eleyerek ilave edin ve karıştırmaya devam edin

  4. En son ceviz ve havucu karışımın içine koyup bunu kaşıkla karıştırıp altına yağlı kağıt koyduğunuz 23 cm lik kelepçeli kabınıza boşaltın ve önceden ısıtılmış 180 derecelik fırına koyun

Bundan sonra bence en keyifli kısım başlıyor kekin kabarışını seyredin süper bir görüntü.Ben yarım saat kadar kapağını hiç açmadım.Ben bu kekin görüntüsüne vurulmuştum fakat tadınca lezzeti görüntünün önüne geçti.Yumuşacık bir kek ağzınıza ceviz parçaları gelirken bir yandan da tarçının kokusunu alıyorsunuz.Denemenizi tavsiye ederim.


Bu arada Yasemin ile de Carté Dor un toplantısında tanışmıştık çok neşeli ve eğlenceli bir hanım ona da bu tarif için bir kez daha teşekkür ediyorum




Herkese günaydın
Şu anda evde süper bir sessizlik hakim.Sabah erkenden kalktım bu sessizliği yaşamak için.Kahvemi yaptım oturdum afiyetle içtim.Bu arada sessizlik devam ediyor.Sessizliği dinleyerek evin içinde odaları dolaştım.Çocuklar uyuyorlar (ama ne çocuk minik adamlar!)babanga işe gitti.Ben de bugün bizim kızlarla buluşacağım kızlar partisi.Bu arada uykuyu çok sevmeme rağmen sadece bu sakinliği yaşamak için erken kalkmayı seviyorum.Kendime ayırdığım özel anlar bu zaman dilimi.
Allah sağlık ve uzun ömür versin onlarsız hayatın tadı yok aslında ama insan arada şöyle bir kafayı dinlemek de istiyor.Birazdan kalkarlar onlara kahvaltıda krep yapacağım.
Sizlere de bu güzel kek ile günaydın demek istedim.Blogumda benim 3. çocuğum sanki onsuz da yapamıyorum.

Kek süper bir kek oldu.Herkes bayıldı doğrusu görüntülerden size nasıl yansıyor bilmiyorum ama biz çok beğendik
Tarifi gün içinde yazacağım şimdilik hoşçakalın,ben bir türk kahvesi yapayım kendime çocuklar uyanmadan sabahları önce bir kupa nescafe ile uyanıyorum,türk kahvesi ile keyif yapıyorum.
Hepinizi çok öptüm.Tarif yolda geliyor :)



10 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

İnsan bazen yalnız kalmak istiyor katılıyorum sana canım...
Kek nefis gözüküyor ellerine sağlık
Mutlu hafta sonları:)

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

ya mis gibi olmuşşşşş.. dilimi çok güzel görünüyor ellerine sağlık:)

aleyna dedi ki...

selamlar.iyi haftasonları.en sevdiğim keki yapmışsın.eline sağlık canım.

made in funda dedi ki...

eline sağlık.tarifi bekliyorummmm.

Yasemin dedi ki...

merhaba :D gercekten guzel gorunuyor, lezzetinide begenmenize cok sevindim :D ellerinize sagliiikkkk!

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ohhh afiyetler olsun...sessiz sessiz içilen sabah kahvesi de ne keyifli olur ama:)emre benden önce uyandığı için hasret kaldım ben böyle keyiflere:)))şimdi birde 2,5 yaş sendromuna girmiş yavru:)))sürekli aynı kıyafetle geziyor...kalın yünlü çoraplar ayakta:)))plaj terliği üstüne de:)))mahvoldum ben mahvoldum:))))
kek nefis olmuş gülerciğimmmmm
afiyetler olsun size.
mutlu mutlu pazarlar dilerim.
kocaaman öpücükler

Ordanburdanhayattan dedi ki...

harika bir kek olduğuna eminim, adaşımın tarifi ise kötü olması imkansız. sizinle henüz tanışamadık ama Yaseminle tanışmıştık UNO yarışmasında. çok cici, hayat dolu harika bir arkadaş gerçekten.

made in funda dedi ki...

ŞÜKÜR TARİFİ EKLEMİŞSİN.ELLERİNE SAĞLIK.SÜPER KEK OLMUŞ BU.SAF KAN ÇERKEZ OLDUĞUNA GÖRE SENDEN ALINACAK ÇOOOK TARİFLER VAR DEMEKTİR CANIM...SEVGİLER..

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canimm harika gorunuyor...

Zeynep dedi ki...

Merhabalar canım,
Bu kadar tesadüf olmaz. Yazını görünce şok oldum. Cumartesi günü bende havuçlu cevizli kek yaptım. Aynı tarif değil ama benzeri. Görüntüsü seninkiyle aynı, tadı da hemen hemen aynıdır eminim. Afiyetler olsun...

Blog Widget by LinkWithin